10 Jun 2021

LannooCampus: Webinar- The Retail Innovation Toolkit

General info

Donderdag 10 juni

15.30u - 16.30u

LannooCampus

Free

Volgens Constant Berkhout spelen category managers een cruciale rol in het innoveren van de categorie, en daarmee van de totale retail formule. Samen gaan zij in op thema’s als promotiebeleid en hogere klantgerichtheid door experience design, maar ze maken ook graag ruimte voor vragen uit het publiek.

Transformatie van category management voor de retail van morgen

Interview onder leiding van Tom Kikkert met Constant Berkhout (The Retail Innovation Toolkit) en Chermaine de Jong (AS Watson)

Met formules als Kruidvat en ICI Paris staat AS Watson voor grote uitdagingen als gevolg van digitalisering, nieuwe soorten concurrenten en steeds hogere verwachtingen van de consument. Tijdens dit online gesprek licht Chermaine de Jong toe welke aanpassingen dat vraagt van AS Watson.

Het gesprek vindt plaats op donderdag 10 juni en is gratis bij te wonen. Aanleiding voor het gesprek is de recente publicatie van het boek The Retail Innovation Toolkit. Hierin biedt Constant Berkhout praktische hulpmiddelen en voorbeelden uit de praktijk om vooruitgang te boeken: professionals uit de retail én leveranciers kunnen direct aan de slag met hun categorie-uitdagingen.

Deelnemers aan het webinar ontvangen na afloop een link voor vrijblijvende bestelling van het boek met korting.

Schrijf je nu in voor de gratis boeklancering op 10 juni. De uitzending gebeurt via Zoom, de link ontvang je op een later moment.

Over het boek


Met 42 praktische instrumenten toont The Retail Innovation Toolkit professionals hoe ze de categorie kunnen analyseren, laten groeien, innoveren en zelfs opnieuw uitvinden - op een plezierige en snelle manier.

Aantal pagina's: 120
EAN: 9789401477192
Prijs: €29,99

Partners