10 Jun 2020

Employee experience - Business after COVID-19

General info

Online training - 10-06-2020

Allanta

Gratis

Het Coronavirus heeft één van de grootste bedrijfstransformaties ooit in gang gezet. Ja, het is een gezondheidscrisis, maar voor de meeste bedrijven is het ook een ongelofelijke kans om te transformeren.

Om zaakvoerders te ondersteunen in hun business after COVID-19, ontwikkelende Dave Koopmans gratis online workshops in employee experience, customer experience en customer centricity.

Werknemerservaring in tijden van afstandswerk

COVID-19 heeft de business verstoord en organisaties werken er hard aan om de uitdagingen aan te pakken die deze verstoringen hebben veroorzaakt. Belangrijk is dat organisaties werknemers vragen om thuis te blijven en op afstand te werken. Wanneer echter het verstrekken van een laptop en toestemming om thuis te werken het enige is dat een organisatie doet, wordt een cruciaal moment gemist om de werknemerservaring aan te pakken.

In deze tijden is het vooral belangrijk dat organisaties en hun leiders het belang van menselijke connecties erkennen en manieren vinden om voortdurende samenwerking en sociale interactie te vergemakkelijken. Dit is het moment om mensen prioriteit te geven boven projecten en winsten. Deze situatie is van voorbijgaande aard, werknemers zullen zich lang na deze crisis nog herinneren hoe ze deze ervaren hebben als werknemer. Bedrijven en organisaties kunnen van deze tijd leren en stappen ondernemen om de werknemerservaring ook na deze crisis te verbeteren.

Online workshop employer branding; zorg ervoor dat mensen voor jouw bedrijf willen werken

Wist je dat een goede werknemerservaring naast de productiviteit en winstgevendheid ook retentie, betrokkenheid, cultuur en de customer experience beïnvloedt?

Bedrijven investeren veel geld en talloze uren in marktonderzoek en klanttevredenheidsonderzoeken om inzicht te krijgen in wat hun klanten drijft.

Wat sommige organisaties vergeten is dat hun medewerkers hun eerste (en belangrijkste) klanten zijn. In deze online workshop focust de coach op de oh zo belangrijke werknemerservaring.

Resultaten

Aan het eind van de workshop, krijg je meteen een numerieke score.

Enkele dagen nadien ontvang je van ons een meer gedetailleerde analyse met tips en tricks waarmee je zelf aan de slag kan gaan.

Programma

In de workshop van drie uur, ga je aan de hand van 5 thema’s inzicht krijgen in hoe employee focused je organisatie vandaag reeds is. Je bekijkt jouw bedrijf en gaat een score toekennen per thema.

Volg ook deze gratis online workshops en maak je klaar voor een business after COVID-19

Doelgroep

Zaakvoerders die inzicht willen krijgen in hoe klanten van de onderneming ervaren en welke weg ze afleggen voor, tijdens en na de aankoop.

Partners