09 Jun 2020

Customer experience - Business after COVID-19

General info

Online training - 09-06-2020

Allanta

Gratis

Het Coronavirus heeft één van de grootste bedrijfstransformaties ooit in gang gezet. Ja, het is een gezondheidscrisis, maar voor de meeste bedrijven is het ook een ongelofelijke kans om te transformeren.

Om zaakvoerders te ondersteunen in hun business after COVID-19, ontwikkelende Dave Koopmans gratis online workshops in employee experience, customer experience en customer centricity.

Customer experience, start met de journey

De impact van de huidige Corona crisis op customer experience is tweezijdig:

Ten eerste standpunt van de klant, meer bepaald dat van de klantperceptie. Door de huidige emotionele stress zullen klanten meer dan ooit onthouden hoe ze werden en worden behandeld. Elementen als empathie, doel, consistentie en gemak zullen belangrijker zijn in hun keuzes. Klanten geven er de voorkeur aan om lokaal te kopen, bij merken te blijven waar ze van houden en die ze vertrouwen, en de menselijke waarden weten te waarderen.

Ten tweede, vertrekkende vanaf het bedrijf; bedrijven die de strijd om de klantervaring winnen, zullen degenen zijn die hun klantbeloftes nakomen.

Dat gezegd zijnde, winnaars in klantervaring zullen zich aanpassen aan elementaire menselijke normen en waarden. Tijdens deze workshop leer je echt luisteren naar klanten, nieuwsgierig zijn naar ervaringen door feedback en proactief reageren op de vergaande informatie.

Breng klantervaringen in kaart met een customer journey map

Samen met de coach creëer je jouw eigen customer journey map die je helpt om betere producten en diensten te ontwerpen en zo je klantrelaties te verbeteren. De workshop is praktisch gericht en iedere deelnemer werk aan zijn eigen case. Ga meteen aan de slag in je eigen organisatie.

Resultaten

De customer experience workshop neemt deelnemers mee doorheen de fundamenten. Je gaat doorheen de customer journey van je klant en gaat ervaren waar de gaten opportuniteiten in je service aanbod zitten.

Programma

In de workshop van drie uur, krijgen deelnemers hands-on ervaring met de tools. Deze helpen om zelf te voelen hoe het voor klanten is wanneer ze gebruik maken van je producten of diensten.

Volg ook deze gratis online workshops en maak je klaar voor een business after COVID-19

Doelgroep

Zaakvoerders die inzicht willen krijgen in hoe klanten van de onderneming ervaren en welke weg ze afleggen voor, tijdens en na de aankoop.

Partners