11 Jun 2020

Customer centricity - Business after COVID-19

General info

Online training - 11-06-2020

Allanta

Gratis

Het Coronavirus heeft één van de grootste bedrijfstransformaties ooit in gang gezet. Ja, het is een gezondheidscrisis, maar voor de meeste bedrijven is het ook een ongelofelijke kans om te transformeren.

Om zaakvoerders te ondersteunen in hun business after COVID-19, ontwikkelende Dave Koopmans gratis online workshops in employee experience, customer experience en customer centricity.

Customer centricity is niet langer “leuk om te hebben”, maar een essentiële benadering van je bedrijf. In een dynamische markt eindigen customer-centric bedrijven aan de top. Customer-centricity is een strategie waarbij je als bedrijf de klant in het centrum van de organisatie zet, zowel in de filosofie, strategie en op operationeel vlak.

Gratis online workshop klant centraal stellen

De klant centraal stellen is makkelijker gezegd dan gedaan. Het zijn woorden die vaak gebruikt worden, maar wat betekend dit eigenlijk?

Klant is koning, daarover valt niet langer te twisten -alleen al vanwege de toegang tot informatie op websites en social media reviews. Dit geeft de klanten controle over de relatie met een bedrijf. In één klik zit je klant bij de concurrent. Een echt customer-centric bedrijf, ziet zijn klanten als leidend en zet hun welzijn voorop, zonder hen is je bedrijf immers niets waard.

Resultaten

Aan het eind van de workshop, krijg je meteen een numerieke score. Enkele dagen nadien ontvang je van ons een meer gedetailleerde analyse met tips en tricks waarmee je zelf aan de slag kan gaan.

Programma

In de workshop ga je aan de hand van 5 thema’s inzicht krijgen in hoe customer-centric je organisatie vandaag reeds is. Je bekijkt jouw bedrijf en gaat een score toekennen per thema.

Volg ook deze gratis online workshops en maak je klaar voor een business after COVID-19

Doelgroep

Zaakvoerders die inzicht willen krijgen in hoe customer-centric je organisatie vandaag reeds is en wat je kan doen om de klant nog centraler te zetten.

Jouw coaches

Dave Koopmans

Coach - Expert service design

Meer over Dave

Partners